середа, 27 лютого 2013 р.

5 грн за поїздку–тариф покращеного розвитку


Завтра, 28 лютого о 11:00 год в приміщенні залу засідань Тернопільської міської ради (вул. Листопадова. 5, ІІ поверх) відбудуться громадські обговорення проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом в м. Тернополі».

Мова йтиме про ціну 2.5 грн. за  проїзд. Сам на обговорення невідомо чи прибуду, тож хочу висловити позицію ще до обговорення.
Нагадаю, що тернопільські перевізники вже тричі влаштовували  пікети з вимогою переглянути вартість проїзду в маршрутках. Вони стверджують, що ціни на запчастини та пальне зросли, і з чинним тарифом у 2 грн не вистачає коштів не лише на модернізацію автопарку, а й на підтримання автобусів у справному стані.Особисто мене до сліз довели плакати учасників останнього пікету з написами: «2 гривні – тариф відмирання, 2,5 грн – тариф виживання, 3 грн – тариф розвитку». НЕДООЦІНЯЮТЬ себе!
Враховуючи ідеальне обслуговування пасажирів автомобільним транспортом у Тернополі, вважаю за доцільне запровадити з першого березня тариф у 5 грн. Щоби транспорт у Тернополі не просто так розвивався  собі, а покращено. Аби водії не відволікались на копійчані здачі, і не шукали додаткові купюри – пропоную встановити тариф на перевезення 5 грн. з особи без усяких пільг. Зекономлений час на розрахунках  дозволить водіям більше приділяти уваги знайомим під час розмов по особовому(мобільному). Вони матимуть більше часу на обгони, сперечання з пенсіонерами, лаяння пасажирів, слухання шансону і, навіть, на перекури на робочому місці.
Закликаю всіх тернополян підтримати мою позицію і не критикувати виконавчий комітет Тернопільської міської ради за прийняте ним завтра рішення. Тариф не може бути розвитковим, чи виживаючим. Тариф має бути покращеним!
З повагою 
Користувач автомобільних перевезень по Тернополю Володимир Ханас
У доповнення: Знимка ідеальної маршрутки запозичена з іменки "20 хвилин". Деякі свідчення високої якості автомобільних перевезень по Тернополю  у матеріалах 1, 2, 3, 4, 5. Сподіваюсь, продовження буде. Аби лиш тариф був по 5 гривень.
Дякую за підтримку моєї позиції 1, 2, 3, 4, 5

5 коментарів:

  1. Майже дотепний стьоб.
    Насправді проблематика глибша, ніж може собі уявити пересічний користувач маршруток. І тут простого вирішення немає, або навіть не існує. Ментальність переломати нашому громадянину майже не реально, що водію не можна красти, контролюючим органам безбожно доїти і врешті, громадянину оплачувати проїзд. Не на часі соціально розбещувати суспільство. Тому доводиться кінцевому користувачу платити бабки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Святославе! Що таке "соціально розбещувати суспільство"? Я особисто пропонував І. Мединському замовити незалежний моніторинг витрат на проїзд. Поиквав, сказав, що ідея цікава і він скористається. Минуло більше року. Проблеми - ті ж самі. Аргументи - відсутні. Тези на плакатах про тарифи - туфта. Запитай будь- якого притомного бухгалтера, чи монітора. Сьогодні Мединський говорить, що розрахунки передані в АМКУ, а АМКУ офіційно заявляє, що "не є можливим зробити однозначний висновок щодо об’єктивності даних пасажиропотоку у місті Тернополі, оскільки вони не підтвердженні копіями чи витягами з первинних документів (щодо фактичних показників), а також відсутня будь-яка інформація про результати обстеження пасажиропотоку, як передбачено Методикою розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженою наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 №1175". Кому я повірю? Звичайно АМКУ. Про відповідальність пасажирів - цілком погоджуюся. Щодо себе то щоденно щонайменше тричі іду у маршуртці. Пільг та скидок не маю. Проїзд оплачую справно, але послуги первізників не тягнуть на 2 гривні за поїздку....

      Видалити
  2. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1568502

    ВідповістиВидалити