середу, 27 лютого 2013 р.

5 грн за поїздку–тариф покращеного розвитку


Завтра, 28 лютого о 11:00 год в приміщенні залу засідань Тернопільської міської ради (вул. Листопадова. 5, ІІ поверх) відбудуться громадські обговорення проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом в м. Тернополі».

Мова йтиме про ціну 2.5 грн. за  проїзд. Сам на обговорення невідомо чи прибуду, тож хочу висловити позицію ще до обговорення.
Нагадаю, що тернопільські перевізники вже тричі влаштовували  пікети з вимогою переглянути вартість проїзду в маршрутках. Вони стверджують, що ціни на запчастини та пальне зросли, і з чинним тарифом у 2 грн не вистачає коштів не лише на модернізацію автопарку, а й на підтримання автобусів у справному стані.Особисто мене до сліз довели плакати учасників останнього пікету з написами: «2 гривні – тариф відмирання, 2,5 грн – тариф виживання, 3 грн – тариф розвитку». НЕДООЦІНЯЮТЬ себе!
Враховуючи ідеальне обслуговування пасажирів автомобільним транспортом у Тернополі, вважаю за доцільне запровадити з першого березня тариф у 5 грн. Щоби транспорт у Тернополі не просто так розвивався  собі, а покращено. Аби водії не відволікались на копійчані здачі, і не шукали додаткові купюри – пропоную встановити тариф на перевезення 5 грн. з особи без усяких пільг. Ніяких банківських карток та електроніки! Зекономлений час на розрахунках  дозволить водіям більше приділяти уваги знайомим під час розмов по особовому(мобільному). Вони матимуть більше часу на обгони, сперечання з пенсіонерами, лаяння пасажирів, слухання шансону і, навіть, на перекури на робочому місці.
Закликаю всіх тернополян підтримати мою позицію і не критикувати виконавчий комітет Тернопільської міської ради за прийняте ним завтра рішення. Тариф не може бути розвитковим, чи виживаючим. Тариф має бути покращеним!
З повагою 
Користувач автомобільних перевезень по Тернополю Володимир Ханас
У доповнення: Знимка ідеальної маршрутки запозичена з іменки "20 хвилин". Деякі свідчення високої якості автомобільних перевезень по Тернополю  у матеріалах 1, 2, 3, 4, 5. Сподіваюсь, продовження буде. Аби лиш тариф був по 5 гривень. А  з непрозорістю дій Мединського і його змовою з перевізниками, ми ще наплачемося. Дякую за підтримку моєї позиції 1, 2, 3, 4, 5

6 коментарів:

  1. Майже дотепний стьоб.
    Насправді проблематика глибша, ніж може собі уявити пересічний користувач маршруток. І тут простого вирішення немає, або навіть не існує. Ментальність переломати нашому громадянину майже не реально, що водію не можна красти, контролюючим органам безбожно доїти і врешті, громадянину оплачувати проїзд. Не на часі соціально розбещувати суспільство. Тому доводиться кінцевому користувачу платити бабки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Святославе! Що таке "соціально розбещувати суспільство"? Я особисто пропонував І. Мединському замовити незалежний моніторинг витрат на проїзд. Поиквав, сказав, що ідея цікава і він скористається. Минуло більше року. Проблеми - ті ж самі. Аргументи - відсутні. Тези на плакатах про тарифи - туфта. Запитай будь- якого притомного бухгалтера, чи монітора. Сьогодні Мединський говорить, що розрахунки передані в АМКУ, а АМКУ офіційно заявляє, що "не є можливим зробити однозначний висновок щодо об’єктивності даних пасажиропотоку у місті Тернополі, оскільки вони не підтвердженні копіями чи витягами з первинних документів (щодо фактичних показників), а також відсутня будь-яка інформація про результати обстеження пасажиропотоку, як передбачено Методикою розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженою наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 №1175". Кому я повірю? Звичайно АМКУ. Про відповідальність пасажирів - цілком погоджуюся. Щодо себе то щоденно щонайменше тричі іду у маршуртці. Пільг та скидок не маю. Проїзд оплачую справно, але послуги первізників не тягнуть на 2 гривні за поїздку....

      Видалити
  2. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1568502

    ВідповістиВидалити
  3. Криза тарифів чи влади?
    Ситуація з тарифами на проїзд у громадському транспорті висвітлила неспроможність команди п. Надала вирішувати системні проблеми міста. Ситуація з тарифами це верхівка проблем.
    Команда засвідчила що нездатна їх рішати. У місті практично відсутні напрями його розвитку. У тому особливу частину мають займати транспортні інфраструктурні проекти. На жаль за 7 років ми того не побачили. У цивілізованих країнах таке запроваджується – нові види транспорту нові підходи до формування життєвого середовища.
    Втрачено час на проведення тендеру на залучення сучасного транспорту, немає навіть постановочних питань щодо вирішення проблеми транспортного колапсу. Екологічні питання взагалі не стоять на порядку денному. Як відомо проблеми транспортні пов’язані з проблемами екології.
    Як таки проблеми вирішуються усім відомо – ми не перші, ми останні. Головне думати про людей, громаду.

    Голова ГО «ЕКОАЛЬЯНС» О. Філь
    05.11.2018 р.

    ВідповістиВидалити