суботу, 11 травня 2013 р.

"Європейському діалогу" - 15 рочків


Кілька рядків сьогоднішнього прочитання твору Івана Франка
Володимиром Ханасом в Тракаї (Литва, Європейський союз) з нагоди 15-ліття "Європейського діалогу". Знаю їх майже стільки. І тішуся, що маю таку нагоду їх знати.

Вже давній я. Я син народа,
Що вгору йде, хоч був запертий в льох.
Мій поклик: праця,щастя і свобода,
Я "Європейський діалог",не монолог.


Я з п'ющими за пліт не виливаю,
З їдцями їм, для бійки маю бук,
На празнику життя не позіваю,
Бо не позволить то мені Каспрук.

Не паразит я, що дуріє з жиру,
В Європу вивіз чималий процент,
Бажаючих доказувати миру, що
Українець теж інтелігент.

В фейсбуці Шинаровська це згадала
У стрічці знаних видатних подій
Гмурковська з Польщі бімберу прислала
Тож більше  чарок налива Софій.

Я не люблю безпредметно тужити
І півтори декади літ прожив
Не лиш шампанське нині буду пити
Бо , бігме, Боже, я це заслужив.

Вже давній я. Я син народа,
Що вгору йде, хоч був запертий в льох.
Мій поклик:праця,щастя і свобода,
Я "Європейський діалог",не монолог.

П.С. Незгаданість прізвищ у тексті, не значить забуття у серці :-)) З Медіабаркемпу щиро. В.Х.

Немає коментарів:

Дописати коментар