понеділок, 24 червня 2013 р.

Такий "соціальний" Дельта Банк

На своїй іменці представники Дельта Банку безапеляційно стверджують: "Ми, співробітники Дельта Банку, не можемо і не хочемо залишатися осторонь соціального життя суспільства, оскільки живемо і працюємо в Україні. Ми небайдужі до того, що відбувається навкруги нас, до світу, в якому ми живемо". І я живий свідок цієї місії. Розпочалось все з SMS-повідомлення на мій особовий ще 8 Березня.
З якоїсь, відомої лише їм мотивації, з цим днем привітали мене. Квітів до кінця дня. щоправда, додому не привезли, але sms прийшло. Згодом мені регулярно почали приходити повідомлення про операції на рахунку, котрого ніколи не відкривав. Звернувся я до адміністраторки  відділення  у Тернопільській області, що за адресою вул. Митрополита Шептицького, 2 у м. Тернополі. Вона кілька разів прослухала моє здивування неіснуючим рахунком і недозволеним використанням мого особового і винесла вирок. Мовляв, якщо я не довіряю політиці банку, то маю взяти свій паспорт, копію ідентифікаційного коду і...написати заяву. Заяву розглянуть і повідомлять мене про рішення. Але ж я не писав заяви з проханням вітати мене з 8 Березня і повідомляти мене про стан чужого рахунку! Певний час після розмови я не отримував більше повідомлень і навіть призабув про це дочиніння. Думав, що питання владнали. Але вчора мене знову повідомили, що операція на суму 500 грн пройшла успішно...Шановні Дельтабанківці! Ви ж, за Вашими ж словами, "небайдужі". А уявіть, що про цей мій "підпільний" рахунок, дізнається моя дружина? Щось робіть, бо, бігме Боже, вимагатиму компенсувати моральну шкоду мені і всьому сімейству. І до заяви у суд не потрібна копія ідентифікаційного коду.

3 коментарі:

  1. Шановний Володимире!


    Дякуємо Вам за Ваше повідомлення.
    Ваше звернення зареєстровано за № 1384716. Про результати розгляду звернення Ви будете проінформовані додатково.
    Нагадуємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт - центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку), а також на сайт: http://deltabank.com.ua/.

    З повагою,
    Департамент клієнтської підтримки
    АТ "ДельтаБанк"
    http://deltabank.com.ua/

    ВідповістиВидалити
  2. Звернення розглядають. У твіттері чемно відповідають

    ВідповістиВидалити