четвер, 22 серпня 2019 р.

"Хор Верьовки" у музичному фільмі

Так лягли карти. Особисто я познайомився з  хором Верьовки через сорок років з часу, відколи побачив його у телевізорі. У жовтня 2011 року в одному автобусі ми їхали на відзначення 20-річчя Спілки українців Придністров’я імені О.М. Бута Якщо сорок років до цієї зустрічі я захоплювався їх мистецтвом, то з того часу мене вражає також їх громалянська позиція і фанатична відданість українському мистецтву.
За 50 літ нашого знайомства у колективі не раз змінювався склад, але фанатична відданість українському мистецтву залишається стрижнем їх діяльності на сцені і стилем життя поза нею.
З продюсеркою Юлією Чернявською я познайомився набагато пізніше  під час відбору локацій для зйомок фільму "Джура Королевич". Коли я взнав, що саме вона продюсуватиме виробництво документального фільму "Хор Верьовки" режисера Володимира Шпака, не був подивований. 
Не знаю, чи Юля була колись на одній сцені з хором Верьовки, але вона направду подібні. І я у передбаченні фільму-відкриття не лише в українській документалістиці. Над створенням стрічки уже витає дух новизни і, водночас, спадкової тяглості.

***

Сторінка фільму у соцмережі
https://www.facebook.com/Hor.Veriovky
Проект був підтриманий Українським Культурним Фондом, під час конкурсу якого став лауреатом програми «Підсилення потужності українського аудіовізуального сектору».


1 коментар: