пʼятницю, 9 березня 2018 р.

про Бориса Гору

Інколи так буває. Збираєшся щось швидко написати про когось, кого , здається, знаєш. І тут потрапляєш у низку лабіринтів нових пошуків. Ось хотів написати вітання Борису Горі. Світлин з ним в архіві трохи є. Про нього матеріали трохи ставив. Навіть відео розмови на ютубі є. А коли спробував систематизувати, то зрозумів, що матеріалу зібралося на невеликий бібліографічний покажчик. Відтак іншого варіанту у мене не залишилося, як цей мініпокажчик створити. А поки що текст від самого Бориса. Таке ось щире самовітання і вітання від мене.
Борис від Борітеся!
Вчора було ДН в Шевченка, сьогодні ... в мене, як реарканація) - намагаюсь хоч троха залишити слід після себе, надіюсь, позитивний. Маленький, в порівнянні, але в чому маю можливість, чи шо від мене залежне. В ФБ багато друзів як давніх знайомих, зі сплавів, по екскурсіях, по отих ГЕСх, з туризму, хтось з патріотичних міркувань, хтось з політиків, навіть чиновників, не дуже шарю, певно і боти мають бути - мало кого не додаю, видаляю ще менше. Не всі мене знають, та й ті шо думають, шо знають, то також не до кінця ще вшарили - сам пробую в тому розібратись) Але дякую, шо ви є і наповнюєте змістом, а деколи й справами і часом. Святкувати давно вже ніц не святкую, тому й вітати нема шо сильно. Якшо би й захтіли, то прошу нетрадиційности, не так як всіх, а саме - розмістіть в мене фото з Природи, можна з собою, можна без, можна підписати. Хто відстоює проти ГЕСів, чи вітряків, будь-де, також було б гарно побачити, хто зі своїх сіл гарні фото закиньте, навіть приналешність до громадьских організацій, політичних - багатьох в різних справах підтримую, та й мені дуже багато протилежнорізних допомагають, і я це ціную. Хочу шоб в мене на сторінці було яскравіше від тих фото, та й цікавіше - і я на когось ще більше зверну увагу, та й інших можливо зацікавите) Не тре сильно ще шось там вітати, і так все зрозумію, побільше інфо, так раціональніше і корисніше буде багатьом.
Ну і українсьокою, однозначно!


Немає коментарів:

Дописати коментар