четвер, 11 липня 2013 р.

13-й день справи № 1384716 у «Дельта Банк»

Сьогодні 13-й день з часу офіційної реєстрації мого звернення до АТ "Дельта Банк" з приводу неправомірного використання банком, мого особового телефону.  Про цю трагікомічну ситуацію я вже писав 24 червня (Такий "соціальний" Дельта Банк). Обурення моє зростає, але ще трохи почекаю, перш, аніж звернуся до суду.  До цього часу, мені так і на пояснили: коли ж відключать СМС,..Єдиним світлим промінчиком надії є оперативність офіційного твіттеракаунта банку @delta-bank Інколи складається враження, що це єдиний підрозділ у банку, котрий направду працює з клієнтами. Навіть, коли когось дельтабанківці роблять "клієнтом" добровільно-примусово

2 коментарі:

  1. Твіттер банку реагує швидко. @delta_bank Шановний @khanasV , дане питання було врегульовано 26.06.2013р. Дякуємо Вам за звернення
    https://twitter.com/delta_bank/status/355336939236364289

    ВідповістиВидалити
  2. Цей текст, відправлений мені 25 червня електронкою, я отримав сьогодні на бланку.
    Спробуйте зрозуміти, коли мені відключать СМС і чому вимагали ідентифікаційний код?
    Шановний Володимире!

    АТ «Дельта Банк», надалі за текстом – «Банк», засвідчує Вам свою повагу та, опрацювавши Ваше звернення, повідомляє наступне.
    Надана Вами інформація прийнята до уваги та передана до відповідного структурного підрозділу Банку для здійснення відповідних заходів, направлених на задоволення ініційованих Вами змін.
    В свою чергу ми приносимо Вам щирі вибачення за завдані незручності.
    Запевняємо Вас, що з боку Банку буде вжито максимум необхідних заходів щодо врегулювання порушеного Вами питання у найкоротший термін.
    Також зазначаємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт - центру Банку за номером: 0 44 428 95 95 або за безкоштовним номером зі стаціонарних телефонів по всій території України: 0 800 500 600, а також на сайт: www.deltabank.com.uа.

    ВідповістиВидалити