четвер, 18 квітня 2019 р.

про Таню Лаврушко

Тернопільський кінокалендар  поповнюється новими іменами. Деякі постаті повертаємо із забуття, а деякі зірки продовжують займатися на небесних кіносхилах. Сьогодні ми представляємо уродженку Копичинець - Таню Лаврушко.
Таня народилася 9 липня 1993 року. Її клас , як згадує вона сама " був першим гімназійним класом в історії школи, ми перші співали гімн гімназистів і одягнули спеціальну  форму."
У 2011 році,  після атримання атестату,  наша землячка вступила до Прикарпатського  національного університету ім.В. Стефаника аби здобути спеціальність "режисер естради і масових свят".  Таня розповідає, що "такий вибір був спонтанний і швидше інтуїтивний, бо готувалась в медичний, також подавала документи на журналістику, диктора, філолога, психолога, а послухала серце і залишилась в творчому вузі. Пам’ятаю чому : інститут мистецтв був кольоровий ззовні, а всередині панувала справжня галерея картин , і люди там були живі й усміхнені. Творчий конкурс здала експромтом, згадала весь матеріал із конкурсів читців і прочитала на сцені, пісню співала акапельно «Посіяла людям..», танцювала циганський танець ( з танцем взагалі не переживала, імпровізувала і згадувала чого навчили за 10 років танцювальної практики в ансамблі «Оксамит». Згадую, що я взагалі тоді не переживала, що щось зроблю не так, знала , що йду в правильному напрямку і робила від душі.

Режисури мене навчала Лідія Мулик-Коцовська, акторської майстерності – Василь Юрців.
Одразу як він побачив мене, то дав прізвисько – КОСмос( космос з косічками). І не раз міг обмовитись, що акторська справа- моє ремесло. А я гордо заявляла, що «…актор режисером бути не може, а режисер актором –легко.» Не знаю хто мені таку дурницю сказав. 3 курси я так жила і вчилась в паралелях, а на 4 надоумилась і перевелась нарешті на виключно акторський курс і то був найщасливіший рік студентства.
Спеціаліста вже вирішила отримати у Львові. Вступила у Львівський національний університет ім.І.Франка, факультет культури і мистецтв, спеціальність –актриса театру та кіно. Майстринею у мене була Литвиненко Таїсія, педагоги-асистенти – Чеков Юрій, Сотнікова Альбіна. Закінчила вуз у 2016 році.
Якось до нас приїхав кастинг з Києва з film.ua , проект «Черговий лікар», ми всі гуртом з одногрупниками вирішили піти туди, то був мій перший кастинг, і я уявлення не мала , що таке кіно і який його процес. Бо в дипломах у нас пише , що ми актори кіно, але нас навіть на телефон ніхто не знімав і не розповідав як воно. Я тому й вільна була, бо не знала як, то робила як відчувається, і згодом мене таки запросили на головну роль серії. Перший досвід . Я заразилась…
І згодом просто спакувала речі і чкурнула в Київ вчитись кіномистецтва."
З того часу в творчому доробку Тані 24 кінороботи, 6 з яких –каскадерські. Її дебют на великому екрані відбувся в 2018 році , роль старшого сержанта поліції Злати у сімейній комедії «Пригоди S Миколая».
Окрім кіно , Таня Лаврушко задіяна в театрі сучасної драми і комедії, театрі «Почайна», має декілька вистав-антреприз у Києві , і власний театральний проект – це фізичний театр «TELA». Працюю над створенням кіномайстерні.
І,  увага! Звертаю увагу безцеремоних залицяльників: Таня вільно  володіє ножем, мечем, нунчаками, пістолетом, займалась бойовими мистецтвами (мма, тайський бокс, бокс, тхеквандо),  практикує  сценічний бій.
Познайомились ми з Танею на Фестивалі "Кінохвилька2019. І , оскільки на ньому незримо перебувала ще одна уродженка Копичинець - Марія Сафіян,  наші розмови точилися  і про майбутні проекти.
Світлина Богдана Голича. Видиво - Максима Мельника

Немає коментарів:

Дописати коментар