суботу, 13 листопада 2021 р.

про телепремію "Гордість Тернопілля"

 - Дідусю, дивсь які гарні в небі зірочки. Ще файніщі, ніж я. - сказала внучка Єва, коли ми з ганку переглядали зоряні розсипи в небі...

Дорогі мої найфайніші номінанти і неномінанти на телепремію "Гордість Тернопілля"!. Повірте, що я любитиму, шануватиму і поважатиму Вас, Вашу творчість та діяльність незалежно від того, матимите Ви диплом та статуетку, чи ні. Мені важко робити вибір між лівою та правою рукою. Вони обидві мені потрібні. Тому, даруйте, що ніякої участі у голосуванні брати не буду. Агітувати так само.Дякую за розуміння.

Щиро Ваш В.Х.

P.S/Колись мій викладач мікробіології казав: "Все, що невидимо, а, особливо, незрозуміле - завжди видається підозріливим". Так от у цій затії є багато незрозумілих для мене позицій...


Немає коментарів:

Дописати коментар