вівторок, 8 січня 2019 р.

Вечір Різдвяних Василів 2019

Запрошуємо на Вечір Різдвяних Василів, який був започаткований дисидентом та філософом Євгеном Сверстюком. Захід відбудеться 12 січня о 17.00 у Київській міській адміністрації за адресою вул. Хрещатик, 36. 
На 12 січня в Україні випадає День політв’язня. Саме у цей день 1972 року в Україні розпочався «генеральний погром» українського шістдесятництва. Буквально за кілька днів були заарештовані Іван Світличний, Євген Сверстюк, Василь Стус, Іван Дзюба, В’ячеслав Чорновіл, Іван Гель та інші. 
Історія повторюється. У російських тюрмах Різдво за ґратами зустрічають близько 70 політв’язнів та 24 військовополонені українські моряки. Ще більше сотні перебувають у підвалах окупованого Кремлем Донбасу. І тепер уже звичайний кримський фермер Володимир Балух демонструє те, що Василь Стус називав по життю «прямостоянням». 
«Система давно і успішно перемелює ось таких людей… Якби я наступив на горло власній пісні, забув свої принципи, то для того, щоб не сидіти в тюрмі, було досить визнати свою провину, морально зламатися… Я не хочу, щоб колись мої нащадки, діти всієї України, дорікнули мені в тому, що я десь проявив слабкість» (із останнього слова на суді Володимира Балуха)
Спеціальна акція вечора: 
усі бажаючі можуть прямо на вечорі підписати різдвяну листівку заручникам Кремля, яку обов’язково передадуть адресатам організатори.
Детальніше у події на Facebook.

Немає коментарів:

Дописати коментар