четвер, 1 квітня 2021 р.

про Київстар

 Колеги і колежанки! Прошу вибачення у всіх, кому рекомендував цю кантору. 20 літ я був користувачем і , зізнаюся, їх прихильником. І коли безпідставно знімалися з рахунків кошти. І коли злітали у небосхил тарифи. І коли неповнолітня донечка залишалась без зв"язку, лише переїхавши кордон. Вчорашній випадок  "переклинив". Мене позбавили зв"язку навіть на безкоштовну лінію. При тому, що на рахунку було щонайменше 275 грн. Я вирішив трошки порахувати. Так от - я особисто, і люди, котрі мені повірили, за 20 літ заплатили цим оркам за надані/не надані/не завжди надані послуги більше 10 тисяч баксів. 

У вересні 2020 я вже пробував відреагувати. Цитую сам себе.


"Вважайте , що цей текст - добровільне зізнання правоохоронним органам. Я збираюсь найближчим часом фізично покалічити декількох, або й декілька десятків співпрацівників компанії
Kyivstar Kyivstar Ternopil за участь в афері 107001 та 107006. Ці цифри я випечу залізом на їхньому лобі...Дякую за розуміння.
"

Позаяк вони вчергове похирили моє бачення і мої гроші, не бачу іншого виходу, як похирити їх.

Буду вдячний за пораду притомного адвоката.

Світлина із Всемережжя. Кажуть, що ця депутатка користується київстаром. Судження оціночне.

1 коментар:

  1. Колись мені Едуард Йосипович Гурвіц розповідав про своє перше знайомство з мобільними телефонами. Це було в 1994 році в Берліні. і він сказав приблизно так "Техніку можна удосконалювати до безмежності, а от людей, що з технікою працюють, потрібно до безмежности удосконалювати. і невідомо чи будуть результати"

    ВідповістиВидалити