суботу, 9 липня 2016 р.

Сільськогосподарські кооперативи – перспективи розвитку


На Тернопіллі відбувся кластерний семінар на тему «Сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи – перспективи розвитку». Учасниками заходу були представники органів державної влади, сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи Сумської, Волинської, Хмельницької та Тернопільської областей.

Під час семінару, котрий розпочався  у приміщенні Збаразького замку прозвучала велика кількість інформації щодо практичних напрацювань в сфері сільської кооперації, хороших ідей, які можна реалізувати в майбутньому у своїх населених пунктах.

Шість сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів «СОК «Ягідний край» с.Лосятин, СОК «Щедрий край» с.Старий Почаїв», СОК «Дари Ланів» с.Рудка Кременецького району, СОК «Зелена криниця» с.Кошляки Підволочиського району, СОК «Кринички» с.Котів Бережанського району та СОК «Старий млин» с.Ценів Козівського району, які були створені в рамках Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» підписали декларативний Протокол про створення Кооперативного об’єднання «Асоціація сільськогосподарських кооперативів Тернопільщини».
Згодом учасники семінару мали можливість оглянути виробничі потужності СОК "Дари Ланів" Кременецького району Тернопільської області та на практиці побачити роботу самого обладнання та майстер-клас від члена кооперативу по обслуговування обладнання.


Керівник технічно-інформаційного центру Євгенія Міщена розповіла учасникам семінару про роботу центру та ділиться своїм практичним досвідом щодо організацію оптових закупок для членів кооперативу.





Другий день роботи розпочався із відвідин сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «ЕКОМ» с.Чесники Івано-Франкіської області. Сільський голова Олег Нагірняк поділилися досвідом роботи із різними донорськими організаціями, а голова кооперативу Олег Журавінський пригостив присутніх готовою продукцією кооперативу, котрий займається переробкою молочної продукції. А готову продукцію, а це сири, масло, сметана, молоко та інше реалізують у своєму магазині. 


У цей же день в с.Котів Бережанського району відбулося урочисте відкриття та освячення лінії по виготовленню паливних брикет, сільськогосподарської техніки та обладнання для виготовлення вощини.
Усе це вдалося придбати сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу «Кринички», який очолює Василь Олексюк, в рамках Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду - ІІІ».
***
Семінар проводився в рамках економічного компоненту Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду - ІІІ» та за підтримки департаменту економічного розвитку та торгівлі Тернопільської ОДА.

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити